Follow us:

AIG: AIG Suomessa 30 vuotta -juhlakisa

PrinttiTeksti

Vuonna 1919 perustettu American Insurance Group, Inc. (AIG) on yksi maailman johtavista vakuutuskonserneista. Maailmanlaajuisesti AIG:llä on toimintaa yli 80 maassa ja markkina-alueella. Asiakkaita yhtiöllä on maailmanlaajuisesti yli 90 miljoonaa. AIG:n ja sen tytäryhtiöiden tuotevalikoimaan kuuluu vahinko-, henki- ja eläkevakuutuksia. AIG:n Suomen sivuliikkeen konttori sijaitsee Helsingissä. Yhtiö aloitti toimintansa Suomessa vuonna 1988. 30 vuotta Suomessa juhlistettiin kisalla, jossa palkintona oli matka Israeliin. Toteutimme painettuja materiaaleja kisaa varten. https://www.aig.fi

Read details

Laakkonen: FordStore Espoon verkkobannerit

TekstiWebsuunnittelu  , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

FordStore Laakkonen Espoon on osoitteessa Martinsillantie 14, Espoo avattu uusi lippulaivamyymälä, jossa voi tutustua koko Ford-mallistoon niin henkilöautojen kuin hyötyajoneuvojen osalta. Toteutimme bannerimainontaa eri kanavissa avajaisten alla ja avajaisten jälkeen.

Read details

Laakkonen: GreenDriven visuaalinen ilme

PrinttiTekstiWebsuunnittelu  , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

Laakkonen GreenDrive on Laakkosen uusi tunnus autoille, jotka ovat vähäpäästöisiä ja edustavat kestävän kehityksen mukaisia arvoja. Toteutimme Laakkonen GreenDrivelle visuaalisen ilmeen, joka näkyy erityisesti Laakkosen kotisivuilla ja autolistauksessa. Ilmeeseen kuuluu GreenDriven vihreä värimaailma ja logo, minkä lisäksi toteutimme kuukausimaksurahoitteisen GreenDiilin logotunnuksen. GreenDiili on Laakkosen GreenDrive-malliston  hybridi-, sähkö- ja kaasuautoihin tehtävä FiksuDiili-sopimus, joka tehdään 2-4 vuodeksi ilman käsirahaa. http://www.laakkonen.fi/nostot/greendrive/

Read details

Kotekman: websivusto

TekstiWebsuunnittelu

Suunnittelimme Kotekman Oy:n responsiivisen verkkosivuston suomeksi ja englanniksi. Kotekman Oy on kotkalainen vuonna 1987 perustettu teräsrakenteita sekä koneasennuksia toteuttava yritys, joka on erikoistunut teollisuuden kone- ja laiteasennuksiin, teräsrakennetöihin, teollisuusputkistoihin, asennusmittauksiin, konepurku- ja siirtotöihin. http://kotekman.fi/  

Read details

Teboil: Teboil Activ -lämmitysöljykampanja

PrinttiTekstiWebsuunnittelu

Päivitimme Teboil Activ-lämmitysöljyjen suorapostituskirjeen, joka postitettiin taas suomen- ja ruotsinkielisinä versioina. Kampanjaan kuului myös printti-ilmoituksia ja verkkobannerit.

Read details

KappAhl: REDI Grand Opening

PrinttiTekstiWebsuunnittelu

Lehti-ilmoituksia ja Facebook-mainontaa uudelle KappAhl-myymälälle REDI-kauppakeskuksessa.

Read details

Laakkonen: Merkkipäivillä huippuapajat, verkko ja some

TekstiWebsuunnittelu

Laakkosen Merkkipäivien perinteikäs mainoskasvo Herra Nuppi oli syksyn 2018 kampanjassa kalastamassa tarjouksia verkosta. Toimme Nupin bannereihin ympäri Internetiä ja sosiaaliseen mediaan. Kuvitimme autotarjoukset meren äärellä verkoin ja virvelein varustautuneen Nupin poseerauksilla ja tokaisuilla.

Read details

Laakkonen: Merkkipäivillä huippuapajat, lehtimainonta

PrinttiTeksti

Laakkosen Merkkipäivien perinteikäs mainoskasvo Herra Nuppi oli syksyn 2018 kampanjassa kalastamassa tarjouksia verkosta. Toteutimme Merkkipäivien tarjouksista 12-sivuisen tabloid-liitteen ja sanomalehtimainontaa suomeksi ja ruotsiksi. Kuvitimme autotarjoukset meren äärellä verkoin ja virvelein varustautuneen Nupin poseerauksilla ja tokaisuilla.

Read details

Laakkonen: FiksuDiili

PrinttiTekstiWebsuunnittelu  , , , ,

FiksuDiili on kiinteään kuukausimaksuun perustuva osamaksurahoitusmalli, jolla saat ilman käsirahaa uuden auton käyttöön 2-4 vuodeksi pienellä kuukausierällä. Suunnittelimme FiksuDiili-logon ja ilmeen, joka toistuu niin liikekohtaisissa kuin valtakunnallisissa lehti-ilmoituksissa sekä muissa printtimateriaaleissa. Olemme toteuttaneet verkkoon Google Adwords-bannerikampanjoita ja materiaaleja sosiaaliseen mediaan. Osana FiksuDiiliä on tehty myös monia merkkikohtaisia kampanjoita.

Read details

Teboil: Teboil Diamond -kisasivu

TekstiWebsuunnittelu

Loimme Teboil Diamond-sivustolle tietokilpailupelin, jossa vastaamalla moottoriöljyaiheisiin kysymyksiin voi voittaa vuoden moottoriöljyt. Tietokilpailu toimii internetselaimessa tietokoneella ja mobiililaitteilla. Ohjelma näyttää kysymyksen kerrallaan ja kertoo oikeat vastaukset kunkin kysymyksen jälkeen. Ohjelman sanalliset palautteet muuttuvat sen mukaan, miten käyttäjä vastaa. Tulos on jaettavissa eri sosiaalisen median palveluissa. Tietokilpailuun voi osallistua myös jättämättä tietojaan ja osallistumatta arvontaan. View this post on Instagram A post shared by Brandit Advertising (@branditadvertising) on Nov 7, 2017 at 11:11pm PST

Read details